Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain to bez wątpienia bardzo udana produkcja. Wskazują na to przedpremierowe recenzje. Warto jednak zauważyć, że do wielkiej beczki miodu może trafić łyżka dziegciu. Serwis Gamespot informuje, że pewne elementy omawianej gry zostały jawnie połączone z koniecznością wydawania dodatkowej gotówki. Nie mówimy tu o opcjonalnych mikrotransakcjach.
Dostęp do trybu Forward Operating Base został uzależniony od zapasu wirtualnych monet. Warto jednak zauważyć, że MB Coins musimy zakupić za realne pieniądze. Oczywiście FOB to nadal całkowicie opcjonalne budowanie bazy i późniejsze potyczki typu PvP. Całość ma być określana przez Konami jako MMO.
Na ten moment wydawca nie ma dla nas żadnych oficjalnych informacji. Co istotne, strefa online nie została jeszcze aktywowana przy MGS5 – nikt nie może zweryfikować rewelacji przekazywanych przez GS. Wczesne oceny dotyczą tradycyjnej kampanii SP.
- IGN – 10
- Gamespot – 10
- Metal Gear Informer – 10
- Examiner – 5/5
- Daily Dot – 5/5
- EGM – 9.5
- GameTrailers – 9.5
- GameInformer – 9.25
- Destructoid – 9
- Press Start – 9
Mała aktualizacja... Przedstawiciel Konami prawdopodobnie wyjaśnia całe zamieszanie. Wewnętrzna waluta może być pozyskana w bardziej... tradycyjny sposób. Chodzi tu o ukończenie misji przewidzianych dla kampanii SP. MB Coins to w pewnym sensie nagroda za nasze dokonania.
You can make money by completing missions on single campaign mode. There are other ways to make money as well. https://t.co/PAUP9mzOu4
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) sierpień 10, 2015
Źródło: VG247
0 Komentarzy