Matchmaking przy grze Star Wars: Battlefront to nadal wielka zagadka. Studio DICE zapewnia, że wykorzystuje rozwiązania, jakie będą dopasowane do umiejętności graczy. Niklas Fegraeus dodatkowo wspomina o sprawiedliwości i dostarczaniu dobrej zabawy. Każdy odbiorca dostaje tu szansę – szansę czerpania satysfakcji i radości.
Wszyscy fani kultowego uniwersum mogą dobrze bawić się przy omawianym tytule – podkreśla design director w wywiadzie dla serwisu PC Gamer. Dany mecz, potyczka ma dotyczyć graczy z podobnego poziomu. Graczy posiadających podobne umiejętności. W takich warunkach fajne emocje są gwarantowane. Prezentowane zmagania są i pozostaną fair.
Celem dla Battlefronta jest zbudowanie dużej społeczności fanów. Projekt szwedzkiego developera nie chce odwoływać się tylko i wyłącznie do elitarnych – zaprawionych w sieciowych bojach – graczy.
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy