Pierwsze pokazowe demo gry HellBlade raczej nie zrobiło furory. Odczuwalnie mogło nawet zaszkodzić całemu projektowi – jego wizerunkowi. Co ciekawe, Ninja Theory utrzymuje, że na Gamescom zaprezentowano testowane, analizowane elementy. Pełnowymiarowy deweloping dopiero rozpoczyna się i bez wątpienia pozwoli przemodelować pewne rzeczy.
Retiring a vertical slice and moving on into full production is good news. It is not starting again, it is moving forward as expected.
— NinjaTheory (@NinjaTheory) wrzesień 10, 2015
1.Concept 2. Design 3. Prototyping 4. Vertical Slice 5. Production <---- we are here! 6. Polish & Balance 7.Release
— NinjaTheory (@NinjaTheory) wrzesień 10, 2015
Co ważne, brytyjska ekipa nie rezygnuje z owoców wcześniejszego trudu. Oczywiście pojawia się tu pewne zamieszanie, ale przedstawione stanowisko jest dobrym sygnałem dla każdego fana. NT realizuje normalny plan – nie ma tu żadnej rewolucji. Programiści wypełniają kolejne cele.
0 Komentarzy