Firewatch w ujęciu TPP to niezły bajzel

Cascad - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Firewatch w ujęciu TPP to niezły bajzel - gamedot.pl

Przygotowywanie gier FPP często oznacza, że postać którą sterujemy jest mocno zdeformowana... po to, byśmy myśleli, że wygląda i zachowuje się jak prawdziwa. Trochę to zakręcone, ale zgranie odpowiedniego rzutu kamery i widoku rąk oraz nóg przeważnie oznacza stworzenie małej, pokracznej postaci.

 

Pokazuje to najlepiej Firewatch, które w FPP prezentuje się pięknie, a gdy trochę zmodyfikuje się kod gry, by pokazać naszą postać z innej perspektywy zaczynają się problemy:

 

 

 

 

Jak widać sztuka tworzenia gier, to także sztuka oszukiwania. Prawdziwy dym i lustra.

 

1 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

awatar
Kaziu (gość) 8 lat temu

Firewatch animation in TPP reveals is a nightmare ;_;

0 Odpowiedz
CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]