Przygotowywanie gier FPP często oznacza, że postać którą sterujemy jest mocno zdeformowana... po to, byśmy myśleli, że wygląda i zachowuje się jak prawdziwa. Trochę to zakręcone, ale zgranie odpowiedniego rzutu kamery i widoku rąk oraz nóg przeważnie oznacza stworzenie małej, pokracznej postaci.
Pokazuje to najlepiej Firewatch, które w FPP prezentuje się pięknie, a gdy trochę zmodyfikuje się kod gry, by pokazać naszą postać z innej perspektywy zaczynają się problemy:
Firewatch animation in third person reveals a nightmare human carbuncle. pic.twitter.com/lqVyH84xP8
— Olly Moss (@ollymoss) luty 11, 2016
We had to cut this Henry reveal. pic.twitter.com/rw1VsYB89r
— Olly Moss (@ollymoss) luty 11, 2016
Walking simulator. pic.twitter.com/PWsbSgX6Zc
— Olly Moss (@ollymoss) luty 11, 2016
Jak widać sztuka tworzenia gier, to także sztuka oszukiwania. Prawdziwy dym i lustra.
1 Komentarz
Firewatch animation in TPP reveals is a nightmare ;_;