Dying Light kontra świat, czyli o sukcesie polskiej gry

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Dying Light kontra świat, czyli o sukcesie polskiej gry - gamedot.pl
4 kontynenty, 11 krajów, 14 miast, ponad 1,5 miliona odwiedzających, tysiące rozdanych koszulek, setki godzin prezentacji i kontakt z fanami na całym świecie – to wszystko działo się w mijającym roku wokół Dying Light
 
 
Jak widać zapotrzebowanie na gry o zombie wciąż rośnie. Fani zabijania żywych trupów znajdują się obecnie w uprzywilejowanej sytuacji i mogą liczyć na świeże premiery każdego roku. A czy Dying Light wniesie coś nowego do tego podgatunku? Myślę, że tak i bieganie po mieście w stylu podobnym do tego z Mirror's Edge przypadnie do gustu wielu osobom, podobnie jak różnica w rozgrywce podczas dnia i nocy.
 
Premiera w przyszłym roku, na PC, PS3, X360, XOne i PS4.
0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]