W wywiadzie dla serwisu Gamingbolt.com Cameron Lee, producent Dragon Age: Inkwizycja, powiedział, że przy produkcji najnowszej gry z Ery Smoków twórcy kierują się dwoma źródłami – uwagami ze strony fanów oraz danymi telemetrycznymi.
To właśnie te dane skłoniły deweloperów do wprowadzenia wielu zmian na lepsze w systemie walki w nadchodzącym Dragon Age: Inkwizycja. Chodzi o przywrócenie znanego z pierwszej części gry widoku taktycznego podczas potyczek, ulepszenia animacji oraz sztucznej inteligencji przeciwników.
Świat gry ma być ogromny i otwarty, jednak tocząca się w nim historia ma skłonić Gracza do pośpiechu, a nie swobodnej eksploracji ziem Fereldenu. Jeżeli zamiast ratowania świata zdecydujemy się na beztroskie szwendanie, to wokół nas rozpoczną się pierwsze walki, a królestwo stanie u progu wojny domowej.
Dragon Age: Inkwizycja będzie miał premierę 21 listopada bieżącego roku na PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 oraz Xbox One. Polskim wydawcą gry będzie Electronic Arts Polska. Dragon Age: Inkwizycja można zamówić u nas w sklepie.
Źródło: gamingbolt.com
0 Komentarzy