Czasem warto powrócić do jakiegoś starszego tytułu, by jeszcze raz poczuć związane z grą emocje. Kiedy i one nie wystarczają - pora na modyfikowanie gry. Tak też się stało, a efekty przerosły oczekiwanie znanego moddera z Reddita - tasonjodda. Postanowił on nieco pobawić się perspektywą w znanym tytule od EA, zmieniając kąt kamery. Ta niewielka zmiana ujawnia lenistwo programistów- błędy w mechanice ukrywania się za przeszkodami terenowymi. Zobaczcie sami:
Oczywiście, takiego efektu nigdy w oryginalnym Crysis 2 byśmy nie ujrzeli, co tłumaczy nieco twórców gry. Mimo to, przyznacie chyba, że efekt jest dość komiczny. Użytkownicy Reddita dopatrują się jednak nieco innego punktu widzenia. Niedawno wpłynęły raporty o tym, że brytyjski oddział Crytek odpowiedzialny między innymi za produkcję nowego Homefront: The Revolution, nie dostał zapłaty za swoją pracę, oraz utracił swojego dyrektora, który opuścił szeregi firmy.
Źródło: gamespot.com
6 Komentarzy
Tylko że to raczej wina grzebania w grze modera bo w multi C2 nigdy to takich rzeczy nie dochodziło, a skoro w multi tego nie było to i w Singlu tak nie było. Moder kombinował i wymusił jakiś błąd w kodzie gry.
Tez mi się tak wydaje
Modele animacji dłoni w FPP etc. które wyświetlają się dla grającego nie są tymi samymi, które wyświetlają się dla innych graczy jako przeciwnicy/koledzy z drużyny - wykonanie jednego, uniwersalnego modelu z zestawem animacji który wyglądałby dobrze w TPP i FPP jest albo niewykonalne, albo prawie niewykonalne (jak to się mówi - jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego). Zauważcie też, że model w gifie nie ma głowy, co umożliwia umiejscowienie kamery w dowolnym punkcie bez glitchy w stylu możliwości podziwiania twarzy bohatera od wewnątrz.
Dla mechaniki gry to nie ma większego znaczenia, bo za wychwytywanie kolizji z pociskami i przeszkodami odpowiada i tak niewidzialny, o wiele bardziej uproszczony model niż ten który możemy podziwiać podczas rozgrywki.
@freeqstyler: To co widać na powyższym materiale to nic innego jak bug, który powstaje czasami w grach kiedy używamy widoku z trzeciej osoby lub wymuszamy ten widok (częściej to drugie). Rzecz stara jak świat gier.
Totalna bzdura, przygotowywanie realistycznych animacji w takim przypadku to byłaby sztuka dla sztuki. Równie dobrze można by pojechać po Mirror's Edge, że źle wygląda w widoku TPP (a taki mod też powstał)
Daję okejkę