- Strona główna
- Newsy
- Dlaczego w star wars: battlefront zabraknie tradycyjnej kampanii?
Dlaczego w Star Wars: Battlefront zabraknie tradycyjnej kampanii?
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
![Dlaczego w Star Wars: Battlefront zabraknie tradycyjnej kampanii? - gamedot.pl Dlaczego w Star Wars: Battlefront zabraknie tradycyjnej kampanii? - gamedot.pl]()
DICE przyznaje, że tradycyjna kampania SP nigdy nie była planowana w kontekście nowego Battlefronta. Szwedzki developer skupia się na sieciowych potyczkach, bo odtwarzanie doznań związanych z kultowymi bitwami jest najważniejsze. Te drugie zostaną poparte pewnymi elementami... Battlefielda (bo przecież tam widzimy niesamowite batalie).
Developer jest świadomy własnych możliwości. Wydaje się, że chce wykorzystać swoje doświadczenie – najmocniejsze strony. Zespół zajmujący się kampanią zwyczajowo nie posiada właściwego potencjału. Oczywiście ktoś stwierdzi, że warto zatem zatrudnić większą liczbę utalentowanych ludzi. To dobry ruch, ale na ten moment lepiej przekazać wszelkie siły na rzeczy mogące zagwarantować sukces. Wykonanie dwóch komponentów – przy podobnym poziomie jakości – wydaje się trudnym zadaniem.
Źródło: Gamingbolt
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Skoro wykonanie dwóch elementów o podobnej jakości jest trudne dla DICE, to chyba coś jest nie halo? To można było zrobić świetnego singla w Bad Company 2 i do tego multi, a tutaj nie można?