DirectX 12 w Rise of the Tomb Raider już jest!

Orzeł - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
DirectX 12 w Rise of the Tomb Raider już jest!

Rise of the Tomb Raider, najnowsze dzieło Square Enix, doczekało się kolejnej aktualizacji, oznaczonej numerkiem 1.0.638.6. Największą nowością jest w niej wprowadzenie - już oficjalnie - obsługi DirectX 12.


Aktualizacja zostanie pobrana automatycznie na platformie Steam, zakładając, że nie użytkownik nie zmienił ustawień pobierania łatek. Kopie cyfrowe, zakupione na Windows 10 Store otrzymają swoją aktualizację dopiero za kilka dni.


Poza wprowadzeniem DirectX 12, aktualizacja 1.0.638.6 wprowadza następujące poprawki:

 

  • Obsługa NVIDIA VXAO Ambient Occlusion, określanego jako "najbardziej zaawansowane rozwiązanie okluzji otoczenia czasu rzeczywistego na świecie, stworzona specjalnie pod sprzęt NVIDIA Maxwell",
  • Wprowadzono benchmark, dzięki któremu łatwo sprawdzić wydajność gry na różnych systemach i ustawieniach graficznych,
  • Poprawiono kilka błędów związanych z HBAO+,
  • Załatano problemy z rozmyciem ruchu w stereoskopowym trybie 3D,
  • Wiele mniejszych poprawek i optymalizacji.

 

Koniecznie dajcie znać w komentarzach, jak bardzo wprowadzenie DX12 do Rise of the Tomb Raider pomogło Wam uzyskać większą wydajność. :) 


Źródło: Forum Steam

1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

awatar
vastral (gość) 8 lat temu

Jak na razie, to po aktualizacji znowu muszę czekać 24h na autoryzację.

0 Odpowiedz
OrzełOrzełOto ja - domorosły webmaster, koder, przedsiębiorca, dziennikarz oraz wielbiciel gier muzycznych i myszoskoczków. Nocami marzę o tworzeniu gier, ale za dnia skupiam się na innych fajnych i ważnych rzeczach, dla odmiany możliwych do zrealizowania.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]