Deus Ex: Mankind Divided – o konsolowej płynności animacji

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Deus Ex: Mankind Divided – o konsolowej płynności animacji - gamedot.pl

Gra Deus Ex: Mankind Divided przynajmniej w konsolowym środowisku zablokuje główne – graficzne parametry. Oczywiście to dość przewidywalna sytuacja. Czy dzieło ekipy Eidos Montreal zagwarantuje nam upragniony standard? Czy otrzymamy 1080p+60fps? Jean-François Dugas – jeden z liderów kanadyjskiej ekipy niejako odpowiada na oba pytania.

 

 

Na konsolach płynność animacji jest utożsamiana z wartością 30fps. Osobiście nie widzę tu tragedii – chyba że całe to zblokowanie jest obecne tylko na papierze i tak naprawdę framerate będzie miejscami uderzał w niższe wartości. Zapewne spytacie o rozdzielczość. Niestety jeszcze nie wiemy, czy Eidos wypracuje pożądane 1080p.

 

Deus Ex: Mankind Divided debiutuje 23 lutego 2016 roku na PC i wiodących konsolach.

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]