Gra Deus Ex: Mankind Divided przynajmniej w konsolowym środowisku zablokuje główne – graficzne parametry. Oczywiście to dość przewidywalna sytuacja. Czy dzieło ekipy Eidos Montreal zagwarantuje nam upragniony standard? Czy otrzymamy 1080p+60fps? Jean-François Dugas – jeden z liderów kanadyjskiej ekipy niejako odpowiada na oba pytania.
No no and no. 30fps is consoles. We all breathe, thanks. https://t.co/uUqFQMOqkW
— Jean-François Dugas (@Jeffachoo) listopad 3, 2015
Na konsolach płynność animacji jest utożsamiana z wartością 30fps. Osobiście nie widzę tu tragedii – chyba że całe to zblokowanie jest obecne tylko na papierze i tak naprawdę framerate będzie miejscami uderzał w niższe wartości. Zapewne spytacie o rozdzielczość. Niestety jeszcze nie wiemy, czy Eidos wypracuje pożądane 1080p.
Deus Ex: Mankind Divided debiutuje 23 lutego 2016 roku na PC i wiodących konsolach.
0 Komentarzy