Podczas Tokyo Game Show odbyła się konferencja Sony, która została uświetniona obecnością znamienitego gościa. Na scenie pojawił się Hideo Kojima, aby zdradzić kilka szczegółów odnośnie powstającego właśnie Death Stranding. Problem w tym, że rzeczone szczegóły to chyba za mocne słowo, ponieważ akurat konkretów zabrakło podczas wystąpienia. Zamiast tego otrzymaliśmy solidną wersję ogólników.
Przede wszystkim miejmy na uwadze, że na grę przyjdzie nam jeszcze sporo poczekać. Prace nad grą tkwią raczej w powijakach, a dokładnie na etapie wyboru silnika, który zostanie wykorzystany w pełnej wersji. Z konferencji dowiedzieliśmy się również, że Death Stranding zaoferuje nam wyjątkowo otwarty świat, gdzie doświadczymy nieustannej akcji. Głównym punktem prezentacji było położenie nacisku na łączność pomiędzy graczami poprzez mechanizm porównywany do liny. Ponadto gra uzyska wsparcie dla rozdzielczości 4K oraz HDR. Trzeba przyznać, że powyższe deklaracje na tę chwilę brzmią bardzo enigmatycznie.
źródło: eurogamer.net
0 Komentarzy