Okazuje się, że w przeciągu niecałego tygodnia pierwszy zwiastun Battlefielda 1 stał się najwyżej ocenianym zwistunem na całym YouTube.
Zebrane statystyki to udowadniają - przy 26 milionach obejrzeń BF1 dostał 1,3 miliona "łapek w górę" i zaledwie 24 tysiące w dół. Dla porównania pierwszy zwiastun Fallouta 4 potrzebował 11 miesięcy, by zebrać 19 milionów odtworzeń i "zaledwie" 291 tysięcy łapek w górę (i 5 tysięcy "w dół").
Trzeba być naiwnym żeby nie powiązać tego wydarzenia z kampanią "nienawiści" jaka toczy się wokół nowej odsłony Call of Duty będącej obecniej najgorzej przyjętym tytułem z serii - przede wszystkim na YouTube, gdzie pod pierwszym zwiastunem wylano prawdziwą cysternę ścieków. 'Zarobił" on dla Infinite Warfare już 1,8 miliona łapek w dół.
I choć dziwnie się pisze o tego typu statystykach i kciukach na YouTube, to tak rekordowych liczb ignorować nie można. Oby tylko na sam koniec, w dniu premiery, Battlefield 1 udowodnił, że jest wart tego całego wsparcia jakie już dostaje od graczy.
0 Komentarzy