Autor Monster Hunter: World o powodach przesunięcia premiery wersji PC

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Autor Monster Hunter: World o powodach przesunięcia premiery wersji PC - gamedot.pl

 

Sporo graczy było zdziwionych faktem opóźnienia premiery wersji PC-towej Monster Hunter: World, aż do jesieni bieżącego roku. Teraz tę decyzję postanowił uzasadnić jeden z autorów projektu.

Zadecydowała oczywiście chęć jak najlepszego dopracowania gry na komputerach. Studio nie chce zaoferować fanom zwykłego portu, a jak najlepszą edycję. Poza tym dochodzi jeszcze jedna kwestia - serwerów. Na konsolach za tworzenie serwerów sieciowych odpowiadają ich producenci, wystarczy tylko podpiąć się gdzie trzeba. Z kolei komputer wymaga stworzenia własnej infrastruktury, a to dodatkowy pochłaniacz czasu. 

Faktycznie ciężko się nie zgodzić z deweloperem. Lepiej jest otrzymać jak najlepiej dopracowany produkt. 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]