- Strona główna
- Newsy
- Assassin’s creed unity zarządzane przez reżysera revelations
Assassin’s Creed Unity zarządzane przez reżysera Revelations
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Alexander Amancio, człowiek będący reżyserem Assassin’s Creed: Revelations będzie też nadzorował wygląd Assassin’s Creed Unity na pozycji dyrektora kreatywnego. Jest o tyle ciekawe, że po premierze trzeciej części przygody Ezio opuścił on szeregi Ubisoftu, powracając do nich po dwóch latach.
Ciekawe czy przełoży się to na obecność bomb w Unity, oraz latanie na spadochronie i śmiganie na haku… pewnie nie, jednak osobiście bardzo lubię Revelations, które udanie przedstawiło wielkie miasto jakim jest Stambuł.
źródło: vg247
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
CascadPrawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
3 Komentarze
na 'parkour up' i 'parkour down' poświęciliśmy trochę miejsca w... marcu http://gamedot.pl/news,raport-assassin-s-creed-we-francji-co-robic-nad-sekwana#.U5C6p_l_s5w ;)
Dzięki za namiar do tematu ;) Jestem od niedawna mogłem przeoczyć...hihi
Dla mnie najciekawszym newsem dotyczącym Unity, a najmniej jakoś można o tym poczytać, jest opcja parkour. Na wczesnych screenach widać niejako dwie funkcje "up" i "down". Już we wcześniejszych częściach dochodziło do niezamierzonych wspinaczek, kiedy mieliśmy ochotę rzucić się w szaleńczą pogoń miejskim traktem. Mam nadzieję, że to będzie właśnie opcja służąca do podjęcia określonych działań. Kiedy szaleńczy pościg ulicami miasta zmieni się we wspinaczkę, sami o tym zdecydujemy, wybierając "parkour up". Do tego czasu wszystkie gzymsy, portale, wykusze, balustrady, nadciągi czy kalenice będą lekceważone. Co do samego wyglądu Unity, to Ubi z całą pewnością kolejny raz podniesie poprzeczkę w artyźmie wykonania i koncepcji zabudowy. Na chwilę obecną mistrzowsko żonglują swoimi silnikami graficznymi. Tu raczej bym się nie obawiał. Ciekawe też, czy physx od nvidia zadomowi się i tym razem. Dużo niewiadomych, dawać kolejnego niusa :P