Alexis Kennedy był ostatnio dość zapracowany. Najpierw spędził trochę czasu w stworzonym przez siebie studiu Failbetter Games, gdzie pracował nad Sunless Sea oraz Fallen London. Odszedł by oddać się czemuś innemu i tak oto wylądował w Paradox Interactive, pracując nad Stellaris: Leviathans. Na jaw wyszło, że twórca nie zamierza poprzestać na szukaniu nowych wyzwań i oficjalnie ogłosił, że pracuje nad własną produkcją pod nazwą Cultist Simulator. Ma to być nieco spaczona, ale wciągająca produkcja, opowiadająca, jak sama nazwa wskazuje, o kultyzmie.
Na swojej stronie (do której adres znajdziecie TUTAJ) ogłosił kilka rzeczy związanych z tą produkcją. Wcielimy się w człowieka, który wyznaje jakieś prastare bóstwo. Nie będą to jednak bóstwa z mitologii greckiej, czy rzymskiej, a raczej nieco bardziej mroczne postaci podobne do tych z Cthulhu. Naszym głównym zadaniem, oprócz prowadzenia życia, będzie także: odprawianie rytuałów, konstruowanie przedmiotów, czy odnajdywanie dawnych podań i przepowiedni. Jako gracz wybierzemy sobie cel, który chcemy osiągnąć poprzez okultuzm, jak np. zniszczenie świata. Dodatkowo będziemy musieli prowadzić "normalne" życie, gdzie zwycięstwa w zakresie pieniężnym, a także relacji międzyludzkich również będą premiowane i potrzebne do ukończenia gry. Mamy się spodziewać, iż produkcja będzie mocno związana z prozą, a więc otrzymamy coś na kształ cyfrowego, interaktywnego opowiadania. Może być ciekawie.
Aktualnie premiera jest zapowiadana na Halloween 2017 roku, jednakże twórca zaznacza, że nie jest to sztywny termin i w każdej chwili może ulec on zmianie z racji na inne prowadzone projekty, między innymi nieujawniona jeszcze współpraca z BioWare.
Twórca na swojej stronie udostępnia starą wersję gry w Javascript, gdzie zachowano sens rozgrywki, jednakże nie posiada ona żadnych walorów graficznych, a także jest mocno okrojona. Znajdziecie ją TUTAJ.
0 Komentarzy