Akaneiro: Demon Hunters wystartowało już w zesżłym roku - wtedy to gra zarobiła $200 000 na Kickstarterze, wylądowała na Steam Greenlight, a także stała się tytułem przeglądarkowym. Żadna konfiguracja i platforma nie była jednak w stanie uratować budżetu twórców, ponieważ produkcja ta zdołała ostatecznie zarobić na siebie $300 000 dolarów. Jest to bardzo kiepski wynik, gdyż stworzenie samej gry kosztowało 2 miliony dolarów. Wszystko to poskutkowało zredukowaniem ekipy developerów do dwóch osób - proces dalszego rozwijania Akaneiro zostanie znacząco opóźniony do czasu, aż (czy raczej jeżeli) dziura budżetowa zostanie załatana. Aktualnie największe szanse na to ma inna gra twórców, The Gate. Sam American McGee przyznał, że Akaneiro: Demon Hunters miało problemy związane z architekturą gry (np. trybem kooperacji), czy przeniesieniem jej z wersji silnika Unity 4.0 na 4.5. Gwoździem do trumny była jednak opinia samych graczy - według większości ludzi, gra jest po prostu słaba.
Źródło: destructoid.com
0 Komentarzy