Akaneiro: Demon Hunters przyniosło twórcom 1.7 miliona dolarów strat

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Akaneiro: Demon Hunters przyniosło twórcom 1.7 miliona dolarów strat - gamedot.pl

Akaneiro: Demon Hunters wystartowało już w zesżłym roku - wtedy to gra zarobiła $200 000 na Kickstarterzewylądowała na Steam Greenlight, a także stała się tytułem przeglądarkowym. Żadna konfiguracja i platforma nie była jednak w stanie uratować budżetu twórców, ponieważ produkcja ta zdołała ostatecznie zarobić na siebie $300 000 dolarów. Jest to bardzo kiepski wynik, gdyż stworzenie samej gry kosztowało 2 miliony dolarów. Wszystko to poskutkowało zredukowaniem ekipy developerów do dwóch osób - proces dalszego rozwijania Akaneiro zostanie znacząco opóźniony do czasu, aż (czy raczej jeżeli) dziura budżetowa zostanie załatana. Aktualnie największe szanse na to ma inna gra twórców, The Gate. Sam American McGee przyznał, że Akaneiro: Demon Hunters miało problemy związane z architekturą gry (np. trybem kooperacji), czy przeniesieniem jej z wersji silnika Unity 4.0 na 4.5. Gwoździem do trumny była jednak opinia samych graczy - według większości ludzi, gra jest po prostu słaba.

 

 

 

Źródło: destructoid.com

 

 

 

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]