Trzeba przyznać, że Microsoft ma dość oryginalne podejście do kampanii reklamowej. Firma przed targami E3 w ramach promocji Project Scorpio rozesłała do kilku redakcji... prawdziwe skorpiony!
Dość niespodziewaną paczkę otrzymało parę zagranicznych redakcji. Jakież zdziwienie musieli oni mieć po odpakowaniu pudełka zawierajacego skorpiona. Co prawda jest on martwy i zatopiony w lizaku, ale nie oszukujmy się - nikt normalny tego spożywał nie będzie...
Dodatkowo Phil Spencer poinformował na Twitterze, że konferencja przedstawicieli Xboxa będzie w tym roku odrobinę dłuższa od regulaminowych 90 minut, co ma zapewne związek z samym Projectem Scorpio.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Maja jaja !