Jeden z najpopularniejszych silników doczeka się kolejnej edycji, ta ma zadebiutować jeszcze w tym roku. Próbkę jej możliwości demonstruje materiał Book of the Dead, który znajdziecie powyżej. Księga umarłych to nieinteraktywna prezentacja ukazująca w akcji nowinki, w tym technologię Scriptable Render Pipeline. Gra wkrótce zostanie udostępniona jako grywalny walking sim. Największe wrażenie zrobiła na mnie roślinność - wygląda kapitalnie.
Unity to bardzo popularny silnik zwłaszcza wśród Devów Indie. Skok jakościowy jest widoczny gołym okiem, liczymy, że gry wypuszczone na nowej wersji, będą jeszcze ładniejsze i lepsze.
Wersja beta jest już oficjalnie udostępniona do pobrania o tutaj: KLIK
Też mi się nudzi w pracy ale wydawało mi się że pisałem o braku tytułów wysokobudżetowych na silniku Unity. Heartstone ma pogłos ale nie jest tytułem o nakładach porównywalnych do AAA. Skromnie pisząc. W domyśle chodziło mi o to, że najwięksi w branży mają swoje silniki do gier i to co widzimy na prezentacji możliwości technologicznych Unity nie będzie nigdy użyte - i nie było. Poza tym ten silnik ma swoją stałą wadę, pożera zasoby komputera nawet podczas loadingów czy prostych "kartach" menu. Kiedy się załaduje jądro komputer wariuje na każdej grze gdzie był użyty nawet tej przeglądarkowej np: Contract Wars.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
5 Komentarzy
Tylko że żadna gra AAA na tym silniku nie powstała i nie powstanie. Także te drzewa to...
Powstała... Hearthstone jest na Unity
A no tak faktycznie i AAA i przepych graficzny tam jest :)
Taka specyfika karcianki
Też mi się nudzi w pracy ale wydawało mi się że pisałem o braku tytułów wysokobudżetowych na silniku Unity. Heartstone ma pogłos ale nie jest tytułem o nakładach porównywalnych do AAA. Skromnie pisząc. W domyśle chodziło mi o to, że najwięksi w branży mają swoje silniki do gier i to co widzimy na prezentacji możliwości technologicznych Unity nie będzie nigdy użyte - i nie było. Poza tym ten silnik ma swoją stałą wadę, pożera zasoby komputera nawet podczas loadingów czy prostych "kartach" menu. Kiedy się załaduje jądro komputer wariuje na każdej grze gdzie był użyty nawet tej przeglądarkowej np: Contract Wars.