- Strona główna
- Newsy
- Tp-link prezentuje swoje nowe oblicze
TP-LINK prezentuje swoje nowe oblicze
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Minęło już 20 lat od momentu kiedy TP-Link zadebiutowało na rynku. Przez lata aktywności przedsiębiorstwo stało się potentatem w sektorze rozwiązań sieciowych, a z czasem rozszerzyło zakres działań o smartfony, urządzenia smart home, a także inne akcesoria.
Po dwóch dekadach w branży włodarze firmy stwierdzili, że to odpowiedni moment na odświeżenie swojego wizerunku. W związku z tym przyszedł czas na nowe logo, specjalnie zaprojektowany szablon strony internetowej oraz innowacje w kontekście identyfikacji marki. Właściciel w oświadczeniu zwraca uwagę na zwrot w kierunku prostocie i minimalizmowi.
Póki co zmiany będą dla nas widoczne jedynie w przestrzeni wirtualnej. Z czasem modernizacji ulegną również produkty i ich opakowania.
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy
ruthlessPrzez lata aktywny, walczący o najwyższe laury i wielkie pieniądze gracz Call of Duty. Obecnie strzela w Counter-Strike’a, tym razem już tylko dla rang i skinów. Uzależniony od muzyki pasjonat dobrego kina, a także zapalony sneakerhead.Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy