TP-LINK prezentuje swoje nowe oblicze

ruthless - 
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy
TP-LINK prezentuje swoje nowe oblicze - gamedot.pl

Minęło już 20 lat od momentu kiedy TP-Link zadebiutowało na rynku. Przez lata aktywności przedsiębiorstwo stało się potentatem w sektorze rozwiązań sieciowych, a z czasem rozszerzyło zakres działań o smartfony,  urządzenia smart home, a także inne akcesoria.

 

Po dwóch dekadach w branży włodarze firmy stwierdzili, że to odpowiedni moment na odświeżenie swojego wizerunku. W związku z tym przyszedł czas na nowe logo, specjalnie zaprojektowany szablon strony internetowej oraz innowacje w kontekście identyfikacji marki. Właściciel w oświadczeniu zwraca uwagę na zwrot w kierunku prostocie i minimalizmowi.

 

Póki co zmiany będą dla nas widoczne jedynie w przestrzeni wirtualnej. Z czasem modernizacji ulegną również produkty i ich opakowania.

0 osób dodało komentarz
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

ruthlessruthlessPrzez lata aktywny, walczący o najwyższe laury i wielkie pieniądze gracz Call of Duty. Obecnie strzela w Counter-Strike’a, tym razem już tylko dla rang i skinów. Uzależniony od muzyki pasjonat dobrego kina, a także zapalony sneakerhead.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]