W rozmowie z serwisem IGN, Dennis Lenart (reżyser), Mark Darin (pisarz) i Kevin Bruner (współzałożyciel Telltale Games) potwierdzali, że uniwersum The Walking Dead nie będzie ani trochę bardzie wyrozumiałe ze względu na to, że w drugim sezonie gry wcielamy się w Clementine.
„Stworzenie gry w taki sposób nie było zbyt komfortowe – ale w dobrym sensie. Gracz musi się wcielić w małą dziewczynkę, której życie nikogo nie obchodzi.”
„W tym stadium uniwersum The Walking Dead to, że nie jest się już dorosłym mężczyzną z poprzedniej części nic nie zmienia – nikt nie będzie dla nas milszy ani bardziej uczynny. Ocalałych i zombie nie obchodzi los Clementine.”
Takie podejście oznacza zupełnie inne spojrzenie na grę, które powinno sprawić że fani pierwszego sezonu przeżyją naprawdę świeżą przygodę.
Pierwszy epizod The Walking Dead: Season 2 jest już dostępny na PC, jutro trafi na X360 i PS3, oczywiście w cyfrowej dystrybucji. Już gracie?
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy