Założyciel studia Hi-Rez, odpowiedzialnego za produkcję Paladins, w końcu odniósł się do oskarżeń. Stwierdził on, że tworząc grę nie opierali się w żadnym stopniu na Overwatchu. Całkowicie odwrotna jest opinia użytkowników. Według nich bohaterowie Paladins mają być odwzorowaniem swoich odpowiedników z tytułu Blizzarda. Todd Harris stwierdził, że jest to niemożliwe, ponieważ wspomniane postacie były dostępne w becie jego gry o wiele szybciej niż w przypadku Overwatcha. IGN sięgnął pamięcią wstecz i zdementował jego słowa. W rzeczywistości rozpoczęcie zamkniętej bety Overwatcha rozpoczęło się o miesiąc szybciej niż w przypadku konkurenta. Jeśli jesteście zainteresowani całą treścią oświadczenia Todda Harrisa, odsyłam was do poniższego statusu.
Finally had to comment officially re: OW/Paladins copy-pasta debate. https://t.co/sJx1ghdvEs
— Todd Harris (@ToddAlanHarris) 21 września 2016
źródło: gamespot.com
0 Komentarzy