- Strona główna
- Newsy
- Czy world of warcraft z ulepszonymi modelami postaci będzie mieć wyższe wymagania sprzętowe?
Czy World of Warcraft z ulepszonymi modelami postaci będzie mieć wyższe wymagania sprzętowe?
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Blizzard aktualnie nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie, czy (a raczej jak bardzo) usprawnione modele i animacje postaci wpłyną na wymagania sprzętowe gry World of Warcraft. Community manager o nicku 'Bashiok' stwierdził jednak, że firma będzie w stanie rozjaśnić tę kwestię dopiero w późniejszej fazie testów dodatku Warlords of Draenor. Przy okazji przypomniał on również o elastyczności silnika gry, który wspiera systemy pięćdziesięciokrotnie słabsze od najnowszych specyfikacji - jest to też w pewnym sensie drobna sugestia, że engine faktycznie potrzebuje kolejnej aktualizacji. Celem firmy jest ulepszenie modeli i animacji 'klasycznych' ośmiu ras, co ma się wiązać z podwojeniem rozdzielczości tekstur i zwiększeniem liczby poligonów z 1000 do nawet 5000 na postać.
Oto przykładowe różnice między starymi, a zaktualizowanymi modelami:
Źródło: gamespot.com/gameskinny.com
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
JohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
14 Komentarzy
innowierco, to nie jest gra typu Diablo II gdzie grafika schodzi na drugi plan, WoW zawsze miał dobrą oprawę graficzną
WoW zawsze miałem dość wysokie wymagania, raid 25 osób w full HD na dość ostrym katowaniu w każdy spell jakby nie było, mocno obciążał pc
W WoWie to nie grafika jest najwazniejsza, jak dla mnie moglaby byc nawet taka pikseloza jak w Minecrafcie :)
chyba nie zroumiales ziomeczku.... mam w ..... jaka bedzie w WoWie grafika, dla mnie wazne jest to ze moge pochasac na mouncie i zabic kilki Alluchow. Tyle w temacie
Kurcze chyba będę musiał zagrać bo dla mnie Warcraft skończył się na trójce.
widać, że jakiś pseudo ork z Ciebie, z twarzy też pewnie podobny, gruby i zielony. jak nie szukasz dobrej grafiki to polecam tibię, na pewno znajdziesz tam kolegów z klasy. z wyrazami braku szacunku, nie pozdrawiam :D
Synu, jezeli zalezy Ci tylko na grafice to idz pograj sobie w Symulator Farmy. Dla mnie sa w grach wazniejsze rzeczy niz grafika. Tymczasem znikaj smyku na sniadanko bo chyba Mama Cie wola ;)
Powiedz kiedy masz urodziny, to Ci słownik kupię, bo jak język polski pani wykładała, to Ty z kolegami w c@fE u Pana Janusza chyba tego WoWa ściągałeś.
I tak już powoli koniec ery WoWa (chyba, że przejdą na mikropłatności). Tylko gdy wyjdzie MMO The Elder Scrolls Online to ludzie będą pytać "WoW? Jaki WoW? chyba łał"!
Nie mam polskich znakow bo komentuje to z mojej Nokii 3310. Widze nie masz zadnych sensownych argumentow, w takim razie koncze ta zabawe.
a konsole i tak mają najlepszą grafikę! :D
Właśnie ciekawe że nie ma Warcrafta na konsole, tak samo nic z serii Starcraft, chociaz kiedyś były takie przymiarki.
5000 poly to niewiele - mniej więcej tyle, ile miały postacie z Half Life 2. Oczywiście dojdzie detal otoczenia, ale nie sądzę, żeby Blizzard się wypiął na graczy ze sprzętem sprzed kilku lat, w końcu to kasa. A WoW zawsze był znany (w sensie pozytywnym) z tego, że odpalał na mikrofalówkach
Jeśli narzucą turbosmooth na te kwadraty co są teraz, to spoko, wiele ludzi odejdzie, bo nie oszukujmy się, część ludzi gra tylko w WoW'a i ma PC z drewna.