Call of Duty: Advanced Warfare tworzone jak zupełnie nowa marka

Mex - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Call of Duty: Advanced Warfare tworzone jak zupełnie nowa marka - gamedot.pl
Aaron Halon odpowiedzialny za postęp prac programistycznych przy Call of Duty: Advanced Warfare przyznaje, że seria wciąż będzie trzymać się swych głównych wytycznych (takich jak animacja w płynnych 60 klatkach na sekundę), choć tak naprawdę nadany jej będzie nowy kierunek.
 
Możliwości jakie zyskamy dzięki exo-pancerzowi, jego udoskonaleniom i sile sprawią, że tworzenie tej gry będzie mieć wiele wspólnego z tworzeniem zupełnie nowej marki… oczywiście łatwo tak mówić ludziom, którzy mają „za plecami” taką markę jak Call of Duty, która zapewnia im uwagę całego growego świata.
 
 
Glen Schofield, założyciel studia Sledgehammer mówi:
 
„Podchodzimy do tego jak do zupełnie nowej marki, to będzie wielkie kreatywne wyzwanie. Postawiliśmy na eksperymenty w mechanice gry, które będą się odbijać w każdym trybie Advanced Warfare.”
 
Premiera 4 listopada, na PC, PS3, X360, PS4 i XOne. 
 
 
źródło:gameinformer
 
3 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

3 Komentarze

krychu 9 lat temu

szkoda tylko, że wychodzi tak późno...

0 Odpowiedz
Sokool 9 lat temu

ja tam sie ciesze :) akurat po wakacjach bedzie czas na zebranie kasy na nowy sprzet ;p

0 Odpowiedz
Sokool 9 lat temu

Jaram sie jak dzik truflami, tylko kilka tych "futurystycznych" elementów mnie odpycha, ale to już szczegół :) Ważne bym się jarał każdym elementem rozgrywki :)

0 Odpowiedz
MexMex

Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]