Crystal Dynamics jest kolejną firmą, która udowadnia, że programowanie na PlayStation 4 przebiega o wiele szybciej.
Ostatnio informowaliśmy, że Tomb Raider: Definitive Edition co prawda będzie pracować w rozdzielczości 1080p i wyświetlać masę efektów na ekranie, jednak odbędzie się to kosztem animacji. Gra miała śmigać w 30-stu klatkach na sekundę, teraz okazuje się że w wersji na PS4 developerom uda się osiągnąć płynne 60 fps-ów.
A co z Xboksem One? Na razie wciąż nie wiemy – wygląda więc na to, że skończy się na nieco gorszej (ale wciąż płynnej i stabilnej) animacji. Skoro premiera wypada już 31 stycznia to wątpliwe, by zdążono to jeszcze naprawić. Zmartwieni?
Trzeba będzie przetestować. Chociaż nie jestem graczem, który zwraca uwagę na grafikę jednak póki co na PS4 brakuje "nextgenowych" gier więc mam nadzieję, że to będzie to!
Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Trzeba będzie przetestować. Chociaż nie jestem graczem, który zwraca uwagę na grafikę jednak póki co na PS4 brakuje "nextgenowych" gier więc mam nadzieję, że to będzie to!