Szał zakupowych wyprzedaży już za nami. Choć spodziewano się bezkonkurencyjnego zwycięstwa Microsoftu, to według analiz Adobe rynkiem w USA zawładnęła niespodziewanie inna firma.
Skrypt Digital Insights pozwala zebrać dane z 4500 tysiąca witryn internetowych. Właśnie na ich bazie generowany jest miesięczny raport ze statystykami sprzedaży.
Wynika z niego, że w okresie 11 listopada oraz w trakcie Black Friday, to Nintendo Switch, a nie Xbox One był najbardziej pożądanym przez obywateli Stanów sprzętem. Co ciekawe w dniu premiery One X (25 listopada) japoński gigant musiał zadowolić się ledwie 4 miejscem w rankingu.
Tak czy inaczej ostatenym rozstrzygnięciem tego pojedynku będzie raport NPD, który zbiera informacje z wielu witryn internetowych, ale również sklepów tradycyjnych jak GameStop. Zostanie on podany do wiadomości w przyszłym tygodniu. Wówczas przekonamy się kto jakie zajął miejsce
0 Komentarzy