Wczoraj pisałem o Indonezji dzisiaj, o frakcji Khmerów. Na jej czele stanie Dżajawarman VII. Jego unikalna zdolność, Klasztory króla, pozwoli przejmować obszary leżące przy ukończonych dzielnicach świątynnych. Te ostatnie, o ile zostaną wzniesione na polach z rzeką, zapewnią dodatkową żywność oraz obszary mieszkalne. Wielkie baraje, umiejętność cywilizacji, zwiększa produkcją żywności na farmach sąsiadujących z akweduktami. One same dodadzą z kolei premię do wiary i udogodnień. Khmerowie potrafią wznieść prasat czyli budowlę świątynną zapewniającą miejsce na relikwię i awansującą tworzonych w niej misjonarzy na męczenników. Ich unikalną jednostką jest natomiast domrey, czyli balista montowana na grzbiecie słonia.
Artykuły
Dołącz do zespołu Gamedot
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
0 Komentarzy