Dyrektor wykonawczy Activision Blizzard Bobby Kotick ogłosił, że wieloosobowa gra Destiny, która miała premierę dopiero co wczoraj, przyniosła przychód w wysokości 500 milionów dolarów ze sprzedaży kopii sklepom dystrybucyjnym. Tym samym szlagier studia Bungie zwrócił koszty produkcji i marketingu Destiny, wynoszące właśnie 500 mln, co czyni debiut franczyzy najbardziej dochodowym w historii branży. Koitck wypowiedział się o tym rekordzie następująco:
Ten kamień milowy w historii branży stanowi kolejny przebojowy sukces dla naszego przedsiębiorstwa i pokazuje, jacy jesteśmy zdolni w tworzeniu najbardziej udanych serii rozrywkowych na świecie.
Prezes Activision Publishing Eric Hirshberg dodał:
Od początku byliśmy pewni, że nasza inwestycja i wiara w Destiny się zwrócą, ale mało osób wierzyło, że będziemy mogli powiedzieć, iż powiodło się nam już pierwszego dnia.
Destiny jest wieloosobową strzelanką osadzoną w świecie science fiction, w którym ludzkość stanęła na krawędzi zagłady i usadowiwszy się w ostatnim mieście na Ziemi, walczy przeciwko najeżdżającym ją Obcym. W jeden z najdroższych projektów branżowych mogą zagrać posiadacze konsol PS3, PS4, X360 i XOne.
Źródło: computerandvideogames.com
2 Komentarze
Dobrze, niech zarabiają :)
"sprzedaży kopii sklepom dystrybucyjnym"
ha! a jak gra okaże się co najwyżej dobra to żaden sklep już nie kupi więcej, bo będzie zatowarowany destiny po sufit :D