Sporo graczy było zdziwionych faktem opóźnienia premiery wersji PC-towej Monster Hunter: World, aż do jesieni bieżącego roku. Teraz tę decyzję postanowił uzasadnić jeden z autorów projektu.
Zadecydowała oczywiście chęć jak najlepszego dopracowania gry na komputerach. Studio nie chce zaoferować fanom zwykłego portu, a jak najlepszą edycję. Poza tym dochodzi jeszcze jedna kwestia - serwerów. Na konsolach za tworzenie serwerów sieciowych odpowiadają ich producenci, wystarczy tylko podpiąć się gdzie trzeba. Z kolei komputer wymaga stworzenia własnej infrastruktury, a to dodatkowy pochłaniacz czasu.
Faktycznie ciężko się nie zgodzić z deweloperem. Lepiej jest otrzymać jak najlepiej dopracowany produkt.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy