Konsolowe Watch_Dogs 2 zebrało już sporo pozytywnych ocen – patrząc na dane z serwisu Metacritic. Komputerowa wersja nadal jest dla nas sporą zagadką – swoją drogą okres oczekiwania na premierę liczymy już w godzinach. Oczywiście najważniejsza będzie optymalizacja oraz eliminacja największych niedoróbek technicznych. Jeśli już ta pierwsza będzie zawodzić, to wtedy... zawsze pozostaje zabawa związana z manualnymi ustawieniami oprawy graficznej.
Jak widać na poniższych grafikach gracze mogą wpłynąć na jakość wielu elementów. To raczej dobra informacja – wszak niektóre technologie/graficzne wodotryski możemy uznać za zbędne (wszak nie wszyscy są bezkompromisowi). Tym samym zapewnimy sobie większą płynność animacji – przynajmniej w teorii. Trudno tu uniknąć następnego odwołania do optymalizacji.
Filtrowanie tekstur, opcje dotyczące cieniowania, rozmycie obrazu, antyaliasing, wyświetlanie mgły w wirtualnym San Francisco, aktywacja/dezaktywacja dodatkowych detali, jakość prezentacji wody; mamy też wpływ gęstość roślinności.
Na sam koniec warto zwrócić uwagę na wykorzystanie VRAM-u (pamięć karty graficznej) na zaprezentowanej konfiguracji. Wartość można śmiało przyrównać do kart wpisanych w rekomendowane wymagania sprzętowe.
0 Komentarzy