Jak podaje studio Naughty Dog, przygotowywana przez nie gra Uncharted 4: A Thief's End sprosta zadaniu obsłużenia standardu 1080p60 (rozdzielczość 1080p i 60 klatek na sekundę), przy czym zaznaczone jest, że ów standard będzie zastosowany także w innych grach studia na PlayStation 4.
Będzie można się o tym przekonać w przypadku gry The Last of Us: Remastered, remake'u ubiegłorocznego przeboju z PS3, który będzie pierwszym dziełem Naughty Dog na konsolę najnowszej generacji. Przy tym strateg ds. społeczności studia Arne Meyer zaznaczył, że uwzględnione zostaną apele niektórych graczy – których 60 klatek na sekundę przyprawia o mdłości – aby pojawił się tryb umożliwiający grę na bardziej filmowych 30 klatkach.
The Last of Us: Remastered będzie sposobem nabycia przez twórców doświadczenia przy pracy nad PS4 (a tym samym i nad nadciągającym A Thief's End) w taki sam sposób, w jaki Uncharted: Drake's Fortune na PS3 przecierał szlaki dla kolejnych gier Naughty Dog. Meyer twierdzi, że dotychczas próby stworzenia gry działającej na 1080p60 nie dawały zadowalających efektów, ale z nowym sprzętem "teraz podnosimy poprzeczkę, aby zmierzyć się także z tym rodzajem wyzwania". Stąd też Uncharted 4 również będzie obsługiwać 1080p60.
Uncharted 4: A Thief's End będzie miał premierę w 2015, z fabułą obracającą się wokół poszukiwań skarbu piratów i odkrycia historycznego spisku. Tymczasem już 29 lipca do sklepów trafi The Last of Us: Remastered.
Źródło: eurogamer.com
0 Komentarzy