System zniszczeń w GRID: Autosport wygląda na całkiem rozbudowany

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
System zniszczeń w GRID: Autosport wygląda na całkiem rozbudowany - gamedot.pl

Na blogu Codemasters developer wyjaśnił jak będzie działać system zniszczeń w nadchodzącym GRID: Autosport. Gra wprowadzi mechanikę zużywania się części w naszych pojazdach - przykładowo, każda zmiana biegów zmniejszy wytrzymałość naszej skrzyni, przy czym system ten będzie dawał się we znaki podczas korzystania z manualnej skrzyni biegów. Analogicznie będzie z hamulcami, na które wpływ będą miały przede wszytkim gwałtowne hamowania przy wysokich prędkościach. Oprócz tego 'zniszczyć' będziemy mogli koła i zawieszenie auta (skutkujące w mniejszej stabilności) oraz silnik, na który składać się będą różne podkategorie (turbo, wydech, chłodnica, silnik). Miejmy nadzieję, że na takim realizmie GRID: Autosport nie straci - przekonamy się o tym już 27 czerwca tego roku.

 

 

Źródło: vg247.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]