Peter Molyneux: więcej twórców gier powinno skupić się na free to play

davidzovie - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Peter Molyneux: więcej twórców gier powinno skupić się na free to play - gamedot.pl

Stało się, niegdyś wizjoner i geniusz, dzisiaj ktoś w rodzaju Paulo Coelho elektronicznej rozrywki przemówił do ludu !

 

 

Jako że wiemy, iż czarne jest czarne, białe białe, a jak się uderzysz to Cię boli, przyda nam się kolejna rada od Petera Molyneux. Stwierdził on bowiem, że w związku z tym że free to play to dobro objawione i najlepszy model dystrybucji gier, coraz lepsi developerzy powinni odrzucić kajdany i skupić się na projektowaniu „darmowych” gier, w których płacimy tylko za udogodnienia a nie za samą grę, gdyż tylko dzięki takiemu rozwiązaniu wyżej wymienione produkcje będą coraz lepsze

 

Genialne !

 

 

Warto tutaj wspomnieć o Godus, grze na iOS wyprodukowanej we wspominanym modelu, którego system mikropłatności został doszczętnie skrytykowany, co skończyło się nawet na określeniu boskiego Petera mianem ostatecznego hipokryty.

 

 

Myślicie, że odkryto Amerykę, czy może naprawdę, coś w tym jest...?

 

 

 

 

 

Źródło: gamespot.com

 

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

davidzoviedavidzovieWychowany na kreskówkach z polonii 1 i NESie, ukształtowany przez anime z RTL 7 i Playstation, pecetowiec, który nie gardzi niczym co od Nintendo. Gotów zanurzyć się w najgorszy absurd, żeby przekazać innym coś godnego uwagi.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]