Rozdzielczość 900p, w której było oryginalnie tworzone Diablo 3 na Xbox One została uznana przez Microsoft za niedopuszczalną. Dyrektor produkcji Blizzarda w jednym z wywiadów podkreślił, że pracę nad rozdzielczością 1080p na tą platformę byłby zbyt ciężkie, dlatego zdecydowano, że gra pojawi się w 900p. Microsoft uznał tę decyzję za niedopuszczalną i zażądał lepszej rozdzielczości dla swojej wersji gry ryzykując opóźnienie premiery gry na ich plaformie.
Blizzard wybrnął z konfliktu z Microsoftem publikując w dzień premiery gry na konsolach łatkę, która zmieniała jakość obrazu gry na Xbox One na identyczną jaką możemy oglądać na PS4. Nieoficjalnie mówi się o tym, że przez wyciśnięcie z konsoli wszystkiego co się da by osiągnąć rozdzielczość FULL HD ilość klatek na ekranie spadła z 60 do mniej niż 50 (!). Dla porównania, na PS4 Diablo 3 chodzi w 1080p i stałych 60 klatkach na sekundę.
Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition swoją premierę na konsolach miało 19.08. Wersja wydana na konsole zawiera w sobie podstawową wersję Diablo 3 oraz dodatkowy akt dodany w DLC Reaper of Souls.
2 Komentarze
gra, która tak płynnie działa na ps3 i x360 pokonałaby xone? dla mnie news co najmniej szokujący.
Jaki akt? Znaczy się obraz jakiejś nagiej niewiasty?;-) Tego chyba nie ma na PS4?