Detroit – pierwszy materiał developerski

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Detroit – pierwszy materiał developerski - gamedot.pl

Detroit – najnowsza produkcja od Quantic Dream oczywiście przypomina (w pewnych elementach) poprzednie dzieła francuskiego developera - Heavy Rain i Beyond. Nadal kluczowa jest narracja, emocjonalność oraz liczne wybory. Przedstawiona historia została podpięta pod rzeczywistość, w której ludzie i androidy współistnieją.

 

W modelowanym środowisku biedne dzielnice będą kontrastować z bogactwem lansowanym przez wielkie korporacje. QD przygotowało nowe narzędzia – dzięki nim można zaprojektować ładne, rozległe przestrzenie. Przestrzenie, które naprawdę „żyją”. Quantic Dream mimo wszystko nie chce tworzyć fantastyki. Nadal odwiedzamy miejsca, jakie znamy z codziennej egzystencji.

 

 

Lepszy engine pozwala zaprezentować zaawansowaną mimikę twarzy. Jest ona kluczowa – jeśli myślimy o wspomnianej emocjonalności. Detroit to wielka przygoda – podróż, podczas której szukamy odpowiedzi na ważne pytania. Maszyna chce poznać istotę człowieczeństwa, a nasze decyzje wpływają na przyszłe wydarzenia.

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]