Destiny umożliwi przenoszenie swojej postaci ”w rodzinie” sprzętów, czyli pomiędzy PS3 a PS4 i X360 a XOne. Podczas zabawy osoby te nie spotkają się, gdyż serwery będą odróżniać to kto jaką ma platformę.
Innymi słowy, grając na PS3 nie wpadnie się na nikogo kto gra na PS4… co jest spowodowane rozdzielczością. Destiny na nowej generacji ułatwiałoby bowiem np. strzelanie z daleka do postaci, które w niższej (znanej z PS3 i X360) rozdzielczości nie byłby widoczne. Bungie nie chce doprowadzić do sytuacji, w której ktoś może pomyśleć, że przegrał starcie przez sprzęt na którym gra, a nie umiejętności przeciwnika.
Myśl ta jest ciągnięta dalej: gdy w końcu wyjdzie Destiny 2 i Destiny 3 gracze grający od początku nie będą wpadac na tych, którzy dopiero zaczęli swą przygodę z cyklem. Dzięki temu nikt kto odpali tę grę np. w 2018 roku nie poczuje, że jest cztery lata w tył i nie zniechęci się do budowania swej legendy.
Zobaczymy jak rynek zweryfikuje ambicje tego projektu. Są one na tyle duże, że będzie to ciekawe starcie.
źródło: vg247
0 Komentarzy