Destiny – Bungie zwiększa częstotliwość „publicznych wydarzeń”

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Destiny – Bungie zwiększa częstotliwość „publicznych wydarzeń” - gamedot.pl

Destiny to tytuł stojący na styku dwóch płyt tektonicznych – jedna z nich nazywa się „FPS”, a druga „MMO”. Przez takie umiejscowienie musi wciąż się zmieniać, by utrzymać zainteresowanie graczy.

 

A jaka była jedna z pierwszych próśb osób mających już kontakt z Destiny? Chcieli oni więcej public eventów czyli losowych zdarzeń angażujących pobliskich graczy, bez konieczności formowania przez nich drużyny. Polegają one głównie na dojściu w jeden punkt mapy i wystrzelaniu wszystkiego co w nim jest, jednak dzięki swej spontanicznej naturze od razu przypadły do gustu śmiałkom budującym swą legendę.

 

Bungie (developer) szybko zareagowało i dokonało zmian na serwerach podwajając częstotliwość takich zdarzeń. Dodam też, że aktywowano już pierwszy raid oznaczony poziomem 26 (gra przy każdej aktywności podaje, który poziom powinni osiągnąć gracze, by móc sobie z nim poradzić) i jest podobno diabelnie trudny. Pierwsi śmiałkowie walczyli z nim przez wiele godzin bez przerwy.

 

Następne w kolejce są kolejne darmowe aktualizacje, a w grudniu otrzymamy pierwszy płatny dodatek. Destiny jest dostępne na PS3, PS4, X360 i XOne, oczywiście dostaniecie je w naszych sklepach.

 

 

źródło: cvg

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]